Aktualności

Wnioski Czyste Powietrze Aktualności
Nowe zasady programu Czyste Powietrze 

Nowe zasady programu Czyste Powietrze 

Jak zapowiedział NFOŚiGW 31 marca 2025 r. ruszy nabór wniosków w zawieszonym programie Czyste Powietrze. Program ma być ukierunkowany na pomoc osobom szczególnie narażonym na ubóstwo energetyczne. Nowe zasady programu Czyste Powietrze to m.in. uszczelnione zasady dofinansowań i wzmocniona rola gmin w programie przez powierzenie im roli operatorów.

Zmiany w programie „Czyste Powietrze” – najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Zmiany w programie „Czyste Powietrze” – najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) zawiesił program „Czyste Powietrze” po 6 latach od jego powstania. Jak twierdzi Fundusz celem tej zmiany jest naprawa programu i zabezpieczenie polskich gospodarstw domowych przed nadużyciami, tak by nadal działać na rzecz czystego powietrza i niższych rachunków za ogrzewanie. Program „Czyste Powietrze” nadal funkcjonuje ale tylko na terenach powodziowych oraz na obsłudze wszystkich złożonych wniosków. Planowane zmiany w programie "Czyste Powietrze".

Rusza nabór na gminnych operatorów Czystego Powietrza

Rusza nabór na gminnych operatorów Czystego Powietrza

Od dziś gminy mogą zgłaszać się do Wojewódzkich Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW) na pełnienie zadań operatorów w programie Czyste Powietrze. Gminy, które podejmą się roli operatora programu, za skuteczne wsparcie każdego beneficjenta najwyższego i podwyższonego poziomu dofinansowania dostaną dodatkowe 1700 zł.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie pozwalające nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kliknięcie przycisku „Akceptuję” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.
Niezbędne
Te pliki cookie są wymagane do prawidłowego działania strony. Zapewniają podstawowe funkcje, takie jak bezpieczeństwo, dostępność oraz zapis ustawień użytkownika.
Analityczne i Statystyczne
Pomagają nam analizować ruch na stronie i lepiej rozumieć, jak użytkownicy z niej korzystają. Dzięki nim możemy ulepszać nasze treści i funkcjonalności.
Marketingowe
Pozwalają na wyświetlanie spersonalizowanych reklam i prowadzenie działań remarketingowych. Dzięki nim reklamy są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań.
Personalizacyjne
Umożliwiają dostosowanie treści i rekomendacji do Twoich preferencji. Dzięki nim strona może lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby i zapamiętywać Twoje wybory.