Wnioski Czyste Powietrze Aktualności Czy złożone wnioski w programie „Czyste Powietrze” zostaną rozpatrzone?
22.11.2024

Czy złożone wnioski w programie „Czyste Powietrze” zostaną rozpatrzone?

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej informuje, że wszystkie wnioski złożone w programie „Czyste Powietrze” zostaną rozpatrzone. Jednocześnie, fundusz deklaruje, że program Czyste Powietrze w przyszłości będzie kontynuowany na nowych zasadach. Nowy regulamin nadal nie jest znany.

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej informuje: "naszym najważniejszym celem jest poprawa jakości powietrza, ale też musimy ochronić przed nieuczciwymi wykonawcami i pośrednikami Polki i Polaków, by nie narazić ich na konieczność zwrotu dotacji. Jednocześnie jesteśmy zobowiązani efektywnie wydawać publiczne pieniądze.

Program „Czyste Powietrze” przejęliśmy po poprzednikach z niską efektywnością i dużą liczbą nadużyć. Dlatego w tym roku skupiliśmy się na jego naprawie, aby faktycznie doprowadzał do niższych rachunków dla gospodarstw domowych. Ma on służyć przede wszystkim społeczeństwu, a nie narażać ludzi na „rachunki grozy”.

Przeprowadziliśmy szerokie konsultacje koniecznych zmian w programie i ogłosimy wnioski z tych rozmów jeszcze w tym roku. Program „Czyste Powietrze” będzie kontynuowany na nowych, zdrowych zasadach."

 

źródło: https://czystepowietrze.gov.pl/wazne-komunikaty/stanowisko-nfosigw-na-temat-programu-czyste-powietrze

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie pozwalające nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kliknięcie przycisku „Akceptuję” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.
Niezbędne
Te pliki cookie są wymagane do prawidłowego działania strony. Zapewniają podstawowe funkcje, takie jak bezpieczeństwo, dostępność oraz zapis ustawień użytkownika.
Analityczne i Statystyczne
Pomagają nam analizować ruch na stronie i lepiej rozumieć, jak użytkownicy z niej korzystają. Dzięki nim możemy ulepszać nasze treści i funkcjonalności.
Marketingowe
Pozwalają na wyświetlanie spersonalizowanych reklam i prowadzenie działań remarketingowych. Dzięki nim reklamy są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań.
Personalizacyjne
Umożliwiają dostosowanie treści i rekomendacji do Twoich preferencji. Dzięki nim strona może lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby i zapamiętywać Twoje wybory.